Innovasjon og Kundeopplevelse
Lederteamet for Innovasjon og Kundeopplevelse i Sparebanken Vest er øverst fra venstre; Morten Neteland, Vivian Eikestad, , Kjetil Sørtun, Hanne Opedal og Stian Karlsen. Nederst fra venstre; Svein Ove Langeland, Bjørg Marit Eknes og Thomas Skogstrand.

Selve kåringen foregår i neste uke, når rapporten «Digitale ledere i Norge 2020» legges frem.

Digital produktopplevelse er en kategori som evaluerer kundeopplevelsen av selskapenes nettsider og applikasjoner innen områdene:

  • Funksjonalitet og design
  • Innhold- og selskapsinformasjon
  • Produkt- og butikkinformasjon
  • Mobiloptimaliserte nettsider
  • Mobilapplikasjoner

Sparebanken Vest er i veldig godt selskap i en kategori som mange bedrifter satser hardt for å hevde seg i. Blant de nominerte i denne kategorien finner man også selskaper som DNB, NRK og Telenor, forteller Trygve Wiese-Haugland som er leder for strategi- og forretningsrådgivning i BearingPoint Norge.

– Å bli nominert sammen med så mange store og dyktige selskaper er en flott anerkjennelse for arbeidet vi gjør med å lage brukervennlige, digitale løsninger for kundene våre, sier Bjørg Marit Eknes, konserndirektør for Innovasjon og kundeopplevelse i Sparebanken Vest.

Kommenter artikkelen nedenfor: